Dan sesungguhnya...Persatuan

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Sesungguhnya sudah lame saya tidak update blog ini, huhu bz beb..
emm..

dan sesungguhnya hari ini saya juga rasa terkilan, sedih dgn perasaan yg bercampur2 dimana sahabat saya telah menyampaikan 1 berita buruk yg telah berlaku pada persatuan yg saya amat sayangi, setelah saya dan sahabat2 JPI yg lain cube bertahan dan teguh berhadapan dgn pelbagai krisis pada sesi julai 2008 yg lalu, hari ini ia berlaku lagi.. sedih teramat sedih
dan sesungguhnya saya dah penat dan lelah mengenag nasib persatuan saya..kadang2 saya terfikir untuk quit saje..tapi bile direnung dan difikirkan kembali, ia amat berat dan ia satu pengorbanan yang saya xbleh lakukan...
dan sesungguhnya ape pn yg blaku, PU or JPI tetp sy pegang. bkan sbgai tiket mendapat imbuhan sprti sijil, asrama atau sebagainya tetapi ia adalah sebuah KELUARGA yang ada ibu, ayah, kakak, abang, adk2 dan SAYA......

wasalam
5 Responses
  1. sakurAZZ Says:

    salam..
    fatin-chan...
    kuat kn semangat..
    fight-o oh!


  2. zA8dA Says:

    mngapekah..apekah yg trjadi dengan PI?


  3. Firdausi Says:

    Terdapat konflik dalaman.. Nak tahu lebih lanjut kunjungi web sy di www.shinodafid.blogspot.com


  4. AzMi'Z Says:

    Setiap masalah ade penyelesaian,
    Setiap dugaan ade hikmahnya.
    Marilah kte berdoa kepada Illahi semoga dapat pertunjuk setiap permasalahan yang ade....


  5. NOOR AFIQAH Says:

    moga fatin terus tabah dgn dugaan yg mendatang dlm berpersatuan... teruskan perjuangan dik dlm JPI....
    jgn jadi mcm sem akak dulu...
    i know fatin boleh.. dan adik2 JPI yg lain boleh....