Duganya...

Assalamualaikum sahabat blogger.. umm dah lame asenya blog ne kosong tanpa entri2 (bahasa dari sahabat firdausi dan shabt y laen) yang baru.. bz?? mungkin jgak..dan slah satu masalah besar adlah capaian wifi yang amat memboringkan di PSIS menyukarkan ak tok update blog ne..teringin nk ubah tema blog, tpi xubah2 ag, insyaAllah pd masa akn datang akn ku cuba sedaya upaya untuk menukar juga tema blogku ini..huhuhu,

Masuk tahun ini adalah kali ke-3 ak merasakan nikmat berpuasa di PSIS, mcm slalu x byak yg berubah.. buke pose kt PI, solat terawih, bertadarus, dan uruskan beberapa program sepanjang buln ramadhan. Dan sahabat2, alhamdulliah makin bertambah dan makin rapat dengan kehadiran pelajar semester 1, alhamdulliah.

PSIS telah melaui proses perubahan yang ketara, 'penuntutnya'????? lagila berubah..emm!!!!
kte same2 bdoa agar pintu hati mereka terbuka dan peringkatan ne utk diriku juga, sesungguhnya ak juga manusia biasa yg x telepas dari dosa.. ucpan buat sahabat blogger semuanya "Slamat menjalani Ibadah Berpuasa, dan semoga puasa pd thun ini lebh bermakna dn mendkatkan diri kte kpd pencipta". Insyallah..
2 Responses
  1. Zulhilmi Says:

    assalam..
    bila lah blog yang satu nih nak berseri-seri macam blog kami.. hehe


  2. onlyme Says:

    Allahuakbar..insyallah ad kelapangan, akn ku tkar tema dan mnambah serikan lagi blog ne..hahaha, tunggu!!!...